BEdankt voor uw aanvraag

Wij sturen u graag onze brochure toe!

Close
Direct contact? 0548 - 513053

WAT KLANTEN ZEGGEN

MET 50+ JAAR ERVARING ZIJN WE TROTS OP ONS KLANTENBESTAND

Wim ter Steege, Reginox

“We hebben groot vertrouwen in de medewerkers van Mensink. Zij werken buiten kantoortijden in ons pand en hebben dus unieke toegangscodes. De vaste, vertrouwde krachten doen hun werk prima. Bij Reginox zijn ze verantwoordelijk voor het schoonmaken van de kantoren en toiletten. Daarnaast verzorgen ze periodiek de glasbewassing, gevelreiniging en het onderhoud van de vloeren.

Eigenlijk hebben we weinig contactmomenten nodig, het geheel verloopt naar tevredenheid. Ook de facturering is op orde: we betalen nooit te veel; Mensink houdt de werkzaamheden exact bij. Bovendien zijn ze proactief en denken met ons mee, bijvoorbeeld als het gaat om het onderhoud van de vloeren.

Af en toe gaan we om tafel om te praten over de meest efficiënte manier van werken. Zo houden we de kosten in de hand. Erg prettig, dat zou best vaker mogen wat ons betreft.

Ik word regelmatig gebeld door andere schoonmaakbedrijven met aanbiedingen, maar heb geen reden om bij Mensink weg te gaan. Alles klopt.

Typisch Mensink? Betrouwbaarheid. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.”
 

Wim ter Steege, Reginox
Renée Horstman, Reggefiber

"Complete zorg met een deskundige en nuchtere kijk
Sinds de start van Reggefiber in Rijssen verzorgt Mensink het schoonmaakonderhoud van de kantoren. In 2015 werd besloten de gehele facilitaire zorg voor wat betreft de schoonmaak onder te brengen bij Mensink.


En dat is een hele zorg minder. Mensink zorgt ervoor dat ons pand keurig schoon wordt gehouden. Ook worden er aanvullende krachten voor het werk in de bedrijfskantine door Mensink geregeld. Het is voor ons bijzonder prettig dat we samenwerken met een partij die zijn afspraken keurig nakomt. Dankzij de korte lijnen is het makkelijk communiceren. Je merkt aan alles dat ze investeren in hun mensen. Ze hebben écht verstand van hun vak!

We waarderen de flexibiliteit en eerlijkheid van de medewerkers van Mensink. Als men eens een half uur ‘te vroeg’ klaar is met de werkzaamheden, wordt dat netjes gemeld. En niet in rekening gebracht."
 

Renée Horstman, Reggefiber
André van Rijn, Voortman Keukens

"De showrooms van Voortman Keukens en Budget Selectkeukens worden al vele jaren schoongemaakt door Mensink. Mensink zet drie vaste teams van twee medewerkers in voor deze klus.

Ook het schoonmaakonderhoud van ons hoofdkantoor behoort tot hun takenpakket, evenals het periodiek wassen van de ramen en (op afroep) het onderhoud van de vloeren. We waarderen de adviserende rol die de teamleider heeft, ook als het gaat om de inzet van de juiste personeelsleden. Ze denken met ons mee en zijn altijd behulpzaam. Soms zijn er gewijzigde openingstijden of organiseren we speciale avonden voor onze klanten. Dat vergt veel flexibiliteit in de planning, omdat de schoonmaakwerkzaamheden in principe alleen ’s avonds plaatsvinden.

Wat verder opvalt? De medewerkers nemen hun werk uiterst serieus, voelen zich ‘deel van ons bedrijf’ en voeren hun taken netjes uit. Kortom, wij hopen onze samenwerking nog jaren voort te zetten!”
 

André van Rijn, Voortman Keukens
Herm Eppink, Mijande Wonen

“Al zo’n twintig jaar verzorgt Mensink het schoonmaakonderhoud van de algemene gebruiksruimtes en het buitenglaswerk in onze seniorenappartementen in Vriezenveen. Het is prettig werken met de vaste mensen van Mensink, mede dankzij de korte lijnen. Bij Mensink heb je dan ook altijd direct contact met de juiste persoon. Vertrouwen is voor ons heel belangrijk en vanuit die basis werken we heel plezierig samen. Verder zijn we ook erg tevreden over de prijs-kwaliteitsverhouding.

Binnen Mijande werken we niet met vaste schoonmaakdagen, maar wordt het onderhoud flexibel uitgevoerd. De afstemming met Mensink daarover verloopt vlekkeloos. Mensink onderscheidt zich echt door de mensen die er werken en hun betrokkenheid. Ze voelen zich persoonlijk verantwoordelijk voor hun werk en dat merk je direct!”
 

Herm Eppink, Mijande Wonen
Annet Pullen, Harmeling Interieurconcepten Rijssen

“Al sinds 2007 verzorgt Mensink het schoonmaakonderhoud van ons kantoor. Twee van hun vaste medewerksters zijn hiervoor verantwoordelijk. Eén van de voordelen van Mensink: je ziet steeds dezelfde gezichten. We zijn blij met deze vertrouwde mensen. Ze kennen de cultuur, doen hun werk prima en ‘horen’ echt bij ons.

Daarnaast verzorgt Mensink eens per jaar het onderhoud aan de vloeren en de ramen. We hebben bewust gekozen voor een schoonmaakbedrijf uit onze eigen vestigingsplaats. Mensink werkt met een logboek waarin alle werkzaamheden per dag vermeld staan. Dat is erg praktisch, want bij afwezigheid wordt het werk snel opgevangen door collega’s. Het valt ons verder op dat Mensink investeert in haar mensen. Ze organiseren regelmatig cursussen en passen nieuwe methodes toe.”
 

Annet Pullen, Harmeling Interieurconcepten Rijssen
Rita la Faille, dagbesteding Stadskwartier

“Ik kan geen verbeterpunten noemen als het gaat om de dienstverlening van Mensink. Ze houden onze algemene ruimtes schoon, reinigen vloeren en toiletten en maken het medisch kantoor schoon. Onze organisatie groeit, en daarmee ook de dienstverlening van Mensink. Ze denken met ons mee, bijvoorbeeld als het gaat om de glasbewassing. Moeilijk te bereiken ramen maken zij voor ons schoon.

We zijn erg tevreden over onze vaste schoonmaakmedewerkers en hebben een goed contact met de teamleider. Zij pakt zaken goed op en weet altijd snel met oplossingen te komen.

Typisch Mensink? Schoonmaak op maat! Zoals wij ‘zorg op maat’ verlenen, gaan zij ook met hun vak om. Alles is bespreekbaar en ze zijn erg flexibel. Kortom, ik zou Mensink zeker aanbevelen.”
 

Rita la Faille, dagbesteding Stadskwartier
Evert-Jan Voortman, De Goede Woning

“Onze zes appartementencomplexen in Rijssen worden door Mensink keurig schoongehouden. Ze zorgen voor de glasbewassing, het reinigen van de liften en parkeergarages en in het bijzonder de ‘onbereikbare ramen’. Ook zetten wij Mensink in voor de opleveringsschoonmaak bij woningmutaties.

En last but not least: Mensink is verantwoordelijk voor het schoonmaakonderhoud van ons kantoor. Een complex, bewerkelijk pand dat veel vraagt van de schoonmaakploeg. Hierover communiceren we met de teamleider en middels een logboek. Zo houden we van beide kanten vinger aan de pols en worden eventuele onvolkomenheden direct opgelost.

Vanuit De Goede Woning hanteren wij de filosofie dat we zoveel mogelijk lokaal willen inkopen. Mensink werkt met korte lijnen en kent een echte no-nonsense cultuur die goed bij ons past. Ze hebben veel vaste, vertrouwde medewerkers in dienst en dat is ook prettig voor onze bewoners.

We waarderen de proactieve houding van de mensen van Mensink. Een voorbeeld? Bij het vervangen van glas van een van onze complexen waren er veel kitresten achtergebleven. Mensink signaleerde dit en trad direct met ons in overleg over de juiste oplossing.

Typisch Mensink? Betrouwbaar en doortastend. Ze hebben geen kapsones en staan voor wat ze zeggen.”
 

Evert-Jan Voortman, De Goede Woning
Herbert Dannenberg, Roosdom Tijhuis

“Mensink verzorgt niet alleen het schoonmaakonderhoud van ons kantoor in Rijssen, maar ook dat van de bouwketen op verschillende projecten van Roosdom Tijhuis in Nederland.

De frequentie wordt in overleg met de uitvoerders bepaald. Daarnaast schakelen we Mensink regelmatig in voor opleveringsschoonmaak en andere schoonmaakactiviteiten. Mensink past qua stijl echt bij ons: no- nonsense en geen kapsones. Ze pakken aan en zijn proactief, zo denken ze mee over efficiency en kostenbesparingen. Periodiek is er overleg over de contracten en daarnaast hebben we contact over de aansturing van de dames. De juiste manier van bevoorrading, werkwijze en natuurlijk de hygiëne zijn daarbij belangrijke gespreksonderwerpen. We werken al jaren samen op basis van vertrouwen. Veel schoonmaakwerkzaamheden vinden buiten kantooruren plaats. Niettemin horen de dames – die vaak al jaren bij ons over de vloer komen – er echt bij. Ze worden als collega’s beschouwd en betrokken bij diverse bedrijfsevenementen.
 

Herbert Dannenberg, Roosdom Tijhuis
Frans Nawijn, PCPO

“Typisch Mensink? Persoonlijk contact en maatwerk! Dat brengen ze dagelijks in de praktijk op onze zeven basisscholen en ons stafbureau. En dat doen ze heel flexibel! Met elke school worden afspraken gemaakt over de specifieke invulling van de werkzaamheden.

De mensen van Mensink geven professionele tips aan scholen die werken met eigen schoonmaakpersoneel. Enige tijd geleden is de eerste school volledig overgestapt naar de diensten van Mensink, ook voor het reguliere schoonmaakwerk. Dat verliep dermate vlekkeloos, dat een compliment op zijn plaats is!

Dit flexibele opdrachtgeverschap bevalt ons goed. Hoewel we een contract hebben, factureert Mensink uitsluitend de weken waarin we ook daadwerkelijk schoonmaak afgenomen hebben. Deze eerlijke manier van werken en hun proactieve houding passen goed bij onze organisatie.

Als schoolvereniging moeten we goed op de kosten letten. Daarin denkt Mensink met ons mee. Het is prettig dat we regelmatig met hen om tafel gaan om ons contract en de voortgang te bespreken. Nieuwe ontwikkelingen en voordelig inkoop zijn belangrijke aandachtspunten: hierin verwachten we een proactieve opstelling en kan Mensink ons prima ondersteunen.

Je merkt dat Mensink investeert in goede kwaliteit en communicatie. Ons vaste contactpersoon is daarvan een goed voorbeeld. Kortom, tot op heden hebben we geen reden om met een ander schoonmaakbedrijf in zee te gaan. We zijn dik tevreden over de prijs-kwaliteitsverhouding!”
 

Frans Nawijn, PCPO
Franklin Achterhuis, Fysiotherapie Koninginneweg Rijssen

"De mensen van Mensink zorgen al vele jaren voor het schoonhouden van onze praktijk. Ze zorgen voor het reguliere schoonmaakonderhoud van de praktijkruimten, kantoren en toiletten. Daarnaast zijn ze ook verantwoordelijk voor de glasbewassing en het onderhoud/waxen van onze vloeren”.

Typisch Mensink? Gewone mensen die doen wat ze beloven. Ze werken met een vast team van vertrouwde medewerkers. Dat is voor ons erg belangrijk, om ook voor onze patiënten een stukje privacy te kunnen garanderen. We waarderen de flexibiliteit van het schoonmaakteam. De openingstijden van onze praktijk zijn nl. in 2015 verruimd, waardoor wij ook vaak ’s avonds werken. Zo zijn de behandelcabines en de oefenzaal wisselend bezet, hiervoor is geen vaste planning.  De mensen van Mensink denken hierin goed mee en passen zich snel aan. Ze zorgen dat alles keurig schoon is, terwijl wij gewoon door kunnen werken. Onze medewerkers en patiënten ondervinden dan ook geen hinder van het schoonmaakwerk. Dat is top!

Ik zou Mensink zeker aanbevelen. En dan vooral om hun flexibiliteit en openheid. What you see is what you get."
 

Franklin Achterhuis, Fysiotherapie Koninginneweg Rijssen
Eric Deijk, Ter Steege Rijssen

“Naast het reguliere schoonmaakonderhoud van onze kantoren en toiletten, zorgen de mensen van Mensink ook voor o.a. de raambewassing.

De lijnen zijn kort, dus eventuele bijzonderheden worden direct opgelost. Daarnaast is het fijn dat we periodiek om tafel zitten om ons contract te bespreken. Ook zijn ze proactief als het gaat om efficiencyverbeteringen. Kortom, de communicatie verloopt prima. Mensink werkt al vele jaren voor ons. De basis is vertrouwen. Dat was destijds – naast een goede prijs-kwaliteitsverhouding - één van onze voornaamste eisen. Mensink werkt uitsluitend met vaste, betrouwbare mensen en dat is voor ons erg belangrijk. De meeste werkzaamheden worden immers uitgevoerd op tijden dat onze eigen medewerkers niet aanwezig zijn.

Typisch Mensink? Ze staan altijd paraat. Soms moet er snel iets gebeuren en dan kunnen we direct op hen rekenen!”
 

Eric Deijk, Ter Steege Rijssen
Henry Kamphuis, Onderhoud Service Spectrum

Wij zetten Mensink al vele jaren in voor de opleveringsschoonmaak van onze nieuwbouw- en renovatieprojecten in zowel de regio Twente als daarbuiten. Daarnaast verzorgen zij het schoonmaakonderhoud van het kantoor van ons bouwbedrijf. Ook wassen ze periodiek de ramen en reinigen de gevels.

Het is prettig dat wij het hele schoonmaakpakket aan een partij als Mensink kunnen uitbesteden. Hun flexibiliteit waarderen wij zeer. In de afrondende fase van een bouwproject zijn soms – ook tijdens de schoonmaak – ‘extra handen’ nodig bij het opruimen. De mensen van Mensink springen dan graag bij. Ook over de prijs-kwaliteitsverhouding zijn we tevreden. Kortom, de werkzaamheden verlopen naar wens. Als er al eens zaken zijn die niet helemaal vlekkeloos gaan, dan bespreken we dit met onze contactpersoon. En die lost het dan direct voor ons op.” 
 

Henry Kamphuis, Onderhoud Service Spectrum
Neem direct contact op om de mogelijkheden te bespreken!
“We werken al jaren samen op basis van vertrouwen”
Herbert Dannenberg, Roosdom Tijhuis